A töltőállomás üzemeltetés jól profitál

Töltőállomás üzemeltetés

A gyorsuló világunkban egyre több autó és egyéb jármű áll rendelkezésünkre, amelyekkel igyekszünk minél hamarabb és minél gazdaságosabban elérni az úti célt. Ehhez minden esetben szükség van valamilyen típusú üzemanyagra. A technológia fejlődésével előbb-utóbb újabb típusú, környezetbarát és hatékony üzemanyagok fognak forgalomba kerülni. Viszont, addig további kihívást jelent a hagyományos töltőállomás üzemeltetés. Minden benzinkutas tudja és ismeri ennek nehézségeit, buktatóit, illetve tisztában van a profit lehetőségeivel is.

Manapság az üzemanyag töltőállomás működtetése jó befektetésnek számít, hiszen a folyton emelkedő benzin- és gázolaj árak egyre nagyobb árrést tesznek lehetővé. Ebből fakadóan, egyre többen próbálkoznak benzinkút nyitással, azonban ez a szakma is tartogat komoly meglepetéseket. Lévén, hogy a benzin és a gázolaj, valamint az LPG gáz is fokozottan tűz- és robbanásveszélyes anyagok, kezelésük szigorú jogszabályokhoz kötött, valamint megfelelő végzettség is szükséges hozzá.

Ezért az üzemanyag töltőállomás működtetése nem egyszerű dolog. Ha mégis szeretnénk egy saját benzinkutat, lehetőség van már meglévő tartály bérlésére és annak üzemeltetésére is. Több helyen olvashatunk gázolaj tartály eladó hirdetéseket. Egy ilyen vásárlással lehetőség nyílik mobil üzemanyag töltőállomás létesítésére is. A gázolaj tartály maximum 30.000 liter folyadék tárolására ad lehetőséget a jogszabályok szerint. A gázolaj tartály eladó jeligére számos kérdést is feltehetünk az eladó felé.

Ezen információk birtokában könnyebben kiszámolható a profitcél, illetve hosszútávon milyen megtérülést hoz az üzlet. A üzleti terv elkészítéséhez szükség van minden paraméterre. Például mekkora az űrtartalom, hány cellás kialakítású a tartály, valamint hány a szimpla- vagy duplafalú, mert ennek megfelelően, lehetőség van a földalatti tárolásra, ami hely-megtakarítást tesz lehetővé. Tehát, mivel sok gázolaj tartály eladó, érdemes alaposan körbejárni a termékeket és megfogalmazni az üzletpolitikánkat, mielőtt döntést hozunk.